torsdag 26 april 2012

Hallå där!
Imorgon tänkte jag och Pontus passa på att skaka liv i Golf utrustningen och spela en runda på Pay and Play på Gävle Golfklubb. Det blir för mig andra gången jag håller i en golfklubba dem senaste... kan det vara nio månaderna?
Det ska bli väldigt roligt att få spela med min gode kollega och det är faktiskt, tro det eller ej, vår första golfrunda tillsammans. Med i golf bagen kommer det finnas en och annan VIDA VÄRLDEN, som vi tänkte avnjuta både under och efter vår runda.

Förresten, här har Du ännu ett nytt användningsområde för den allsidiga drycken VIDA VÄRLDEN!

TIPS I KANTEN: ta med 33cl flaskorna till golfbanan, jag tror varken det blir särskilt uppskattat (och inte värt mödan att släpa runt) om du skulle ha en 5L dunk med dig på golfbanan, haha.

Ha en fortsatt trevlig dag och glöm inte att pröva detta nya användningsområde du också!
// Dan Vikström, Företagsledare



Sugen att beställa VIDA VÄRLDEN - Med smak av citron och melon?

Hör i så fall av dig på:

Allmän E-post: info@vidadryckeruf.se

Dan Vikström
076 - 82 57 883
dan@vidadryckeruf.se

Pontus Holdo
0708 - 99 61 14
pontus@vidadryckeruf.se

Inga kommentarer: